11/18/2008

un pèl més gran


Però la veritat t'importa?

si no et farà res més que mal.

Els fets no són paraules

no et creguis tot el que et diran.

Si formes part del meu voltant

doncs no t'ho pensis,vine, amb mi.

Però et dic que ja m'és igual

si et quedes o marxes

si em dius adéu o te'n vas

jo no aniré a buscar-te

i ja m'és igual

si em parles o si calles

perquè si em dius que t'en vas

jo sempre et podré dir

que tinguis sort.

Tot i que tots m'enganyen

sé en tot moment qui està mentint.

El meu cor és de marbre

però poc a poc es a partint.

Fugirem junts, dissimulant

però no et prometo ser especial.

Si no m'importa fer cap mal

ja no m'importa fer-te mal.

Tu saps que ja m'és igual

si et quedes o marxes

si em dius adéu o te'n vas

jo no aniré a buscar-te

i ja m'és igual

si em parles o si calles

perquè si em dius que t'en vàs

jo sempre et podré dir

que tinguis sort.

Mentre tothom m'ignora

jo intento fer-me un pèl més gran.

I la gent es mor de ràbia.

Tots plens de merda fins a dalt.

Fugirem junts, dissimulant

però no et prometo ser especial.

Si no m'importa fer cap mal

ja no m'importa fer-te mal.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Voy a necesitar un diccionario de catalán para poder entenderlo todo, pero entre lo que he entendido y la foto de Serrat me vale para decirte: no pares de escribir!!

Pablo

2:14 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones