6/19/2009


Dies d'intranquil.litat, de pors i d'angoixes, de sentiments a flor de pell i fins i tot llàgrimes per allò que aviat s'acaba, però sense deixar de banda l'esperança en pensar que ens embarquem en un nou i llarg viatge....

Gràcies a tots!


Em trenco
He passat, he vist i he entès
I he agafat les meves coses.
T’he deixat les meves claus
no obriré més aquesta porta.

Avui és un dia gris,
no sé que fer ni què puc dir-te.
Només vull que es posi a ploure
i se m’esborri la memòria

He llegit les teves cartes,
se’m fa un tel a la mirada
em torno cec, em torno fosc,
em trenco i res pot enganxar-me

Hem estat dos anys i mig
en un viatge sense mapes.
Hem sigut amants i amics,
m’he sentit viu, m’he sentit ample

I ara ens cau el cel a sobre
tot comença i tot s’acaba.
Tot s’acaba quan comença
un nou viatge, un nou paisatge.

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Entrem en l'estiu temps de calor, de platja, gelats i pisina.
I aviat la (vervena) uii.. no revetlla perduneu!! feliç revetlla de Sant juan!!! JEJEJEJE
TESTIMUU POPIIIIIII

2:29 p. m.  
Blogger Evita said...

Sr. Algú! Està fet vostè tot un poeta! M'encanta! :-)

2:37 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones